Friday, March 7, 2008

frontal-angreb?

Nuvel/nu vil/du vel/i duel



Min kære fætter havde læst at man skal provokere sine læsere - så får man nemlig flere kommentarer (det er nok en der ikke får nok opmærksomhed til daglig), og opfordrede til at udtrykke sin mening hvis man ikke var enig i hans Top 10.

Så for at please hans behov for opmærksomhed, nævnte jeg stilfærdig i mit første indlæg, at der var et par punkter i hans indlæg der ikke helt stemte overens med min opfattelse af tingene.
Åbenbart har jeg fejlvurderet manden. Jeg mener ikke der var hverken personlige angreb eller spydige bemærkninger i mit indlæg, men så vågner jeg op i dag og læser at fætteren er blevet tøse-fornærmet!

Han kaster omkring sig med store ord som "frontal-angreb"og "under lavpunktet" og for at gøre ondt være starter han med en slet skjult hentydning til mit aktivitets niveau på mine andre blogge (der er vist en der skal lære at feje for egen dør, Hr. jeg-har-lavet-ét-indlæg-i-årets-første-2-måneder).

Måske skulle den kære fætter have frabedt sig kommentarer og måske skulle han i særdeleshed ikke have startet et frontal-angreb på mig - mig der bare ville hjælpe. Men nu fik han sin vilje, mere opmærksomhed. How do you like it?

"Utak er verdens løn"


Og så for at alle disse bogstaver ikke skal spildes på fætteren, så er her lige et par billeder af min nye bil;






1 comment:

Jannik Anker said...

Øj, hvis ikke jeg vidste bedre ville jeg tro du var lidt mavesur?

Læs dette